Energi-åtgång

Tvätten är avklarad. För den här gången.

Har varit låg halva kvällen pga saker som är dumt att lägga energi på. Tänk att man gör så gång på gång. Blir arg och ledsen för saker som i det hela stora inte spelar någon roll eller som man ändå inte kan göra nått åt. Skriver man för visst är det väl fler som gör så? Om inte, så ljug, så blir jag lite glad!

Hur som helst har jag pratat ett par timmar i telefon ikväll och tror att det känns lite bättre nu.

Mästarnas Mästare är ett hett debatterat ämne på några bloggar. SVT hade lyssnat lite grann på min kritik och ikväll visade man två filmsnuttar så även om det tidigt gick att förstå vilka som skulle mötas i duellen så visste man iallafall inte vem som skulle få åka hem. Tyvärr blev det en av mina favoriter, nallebjörnen, Ara.



Kommentarer
Postat av: Niclas

Du får ju inte skriva vem som åker ut :( Jag har inte hunnit se programet än.

2009-02-03 @ 23:56:15
Postat av: Monika

Aj faan då! Sorry sorry....asgarv Här kritiserar man SVT och så gör jag det ännu värre.

2009-02-04 @ 00:10:24
URL: http://axblock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0