"Får jag sova borta?"

Hanna sms:ade nyss och frågade om det var okej att hon sov över hos Tesse.
Hon tar för givet att jag ska säga "självklart" och bara därför svarar jag naturligtvis "Nä".
Hon sms:ar tillbaka "Va" och så håller det på tills hon ringer upp för att få bekräftat att jag skojar.

Har inte det minsta imot att hon stannar i Oppeby. Nu slipper jag gå ut i kylan och värma upp en iskall bil för att hämta henne. Det finns igentligen bara ett skäl att säga att hon inte får sova borta och det är ett egoistiskt sådant. Gillar nämligen att ha henne hos mig.

Nu ska jag lägga ner en stund på hemsidan. Ska redigera nya bilder. Har Ni hört det förut? Förstår om det blir tjatigt men jag blir mer och mer kräsen ju längre vi kommer. Jag kommer väl aldrig bli riktigt nöjd med sidan.

God natt om jag somnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0