Sportlov

Ja idag har mina tjejer ingen söndags ångest för nu är det lov.
Detta innebär automatiskt att det blir konstig dygnsrytm. Men jag njuter. Samlade ihop "fåren" under kvällen och gjorde jätte god sallad som vi avnjöt, vi tre tjejer och så Janne. Vi satt länge och åt och pratade. Jag älskar det stunder då vi pratar på riktigt. Ni vet när man byter tankar och åsikter och förstår hur den ena eller andra tänker. När tiden finns till eftertanke. När man får möjlighet att lyssna på riktigt och ställa följdfrågan och verkligen vara intresserad av svaret och när den som svarar förstår att svaret är viktigt för att det finns folk som lyssnar. Det är en av de bästa stunderna i mitt liv då jag får ta del av mina tjejers tankar och funderingar.

Måste bara få säga det; Jag har världens bästa barn!

Nu ska modern sova.
God natt alla där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0