Ny bok

Lyxade till med att handla en ny bok i fredags. Mats Strandbergs "Bekantas bekanta".



Det finns alltid en risk när jag påbörjar en ny bok. Är den tillräckligt bra så blir jag som uppslukad av den och det kan finnas risk för att allt annat får vara. Jag fungerar så. Jag läser sällan några sidor varje kväll och är nöjd med det. Inte om boken är bra! Då läser jag den från pärm till pärm.

Brukar säga att en bok ska vara så bra så man vill ha den med i bilen. Om det blir rött ljus så kan man vilja supa i sig några rader medans man inväntar grönt.

Så nu får vi se om Strandbergs bok håller måttet.
Förstod för övrigt att jag håller på att bli gammal då jag greppade boken i affären och trodde att författaren Strandberg var sport journalisten Standberg. Ni vet han från radiosporten som kommenterat tennis och pingis i hundra år.
Hade ingen aning om att det fötts en ny Mats Strandberg 1976.

Kommentarer
Postat av: Anette

Skönt att du är på G här, jag är det också känns det som. Fick dock ingen meducin av farbror doktorn. Det ordnar sig ändå.

2009-02-02 @ 15:20:49
URL: http://tette1958.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0