Nu har det hänt

Något stort har hänt. Så stort så jag väljer att hålla det hemligt. Utom för en liten skara som med hjälp av sina alldeles speciella inloggningskonton får tillgång till just detta inlägg.

Jag har blivit utmanad. Fått en mängd frågor som jag ska svara på. Jag bad uttryckligen om det. Tydligt till och med. Den som fattade var en av de stora i bloggvärlden. Raggoparden förstod och förbarmade sig. Så nu ska jag gå och fnula ut svar på inte mindre 31 frågor. Jag är nöjd men det kommer jag inte erkänna för någon utan jag ska sucka och stöna mig igenom samtliga frågor. Som om jag gör det för att vara en god medmänniska och inte alls för att jag känner mig naivt viktig just nu.

Glöm nu inte att det är hemligt och att det bara är Ni som vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0