Morsan la sig i...

Det blir inte alltid som man tänkt sig.
Skulle ju skjusa Hanna till sin pappa med massa grejer och sen skulle hon vidare. Men så råkade hennes mamma säga att pappa kanske vill träffa Dig lite nu när Ni inte setts på en vecka. Jag menade det verkligen men hoppades också att hon skulle kunna tänka sig att bara vara hemma en kväll för sin egen skull. Det går i hundraåttio hela tiden. Tro det eller ej. Hon stannade hemma ikväll. I rena glädjefnattet blev jag kvar och tog en fika. Som alltid går tiden så fort när man sitter och snackar och nu är det mitt i natten. Igen!!! Ja ja. Men trevligt var det.

God natt...och imorgon vill jag se H1 ta tre poäng i sista hemma matchen för säsongen.
Dom har varit grymma Onyx H1 lag och borde få stående ovationer från samtliga oavsett hur det går imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0