Mogendans...

Så där ja! Trots ett jäkla väder, slask snö och gegga har jag nu kört Hanna till skolan. Hon kom  säkert för sent och det är ett skit att skiljas när båda är stressade och trötta. Men, men. Har städat trappen också. (i mitt hus delar vi trappstädningen och tar en liten del var femte vecka.)  Har pillat i mig lite frukost också.

Funderar nu över om jag ska städa lägenhet eller decka i soffan med en tidning. Har inte bestämt mig än.

Ikväll bär det av till Buskhyttan för jobb på Pumpen. Det är visst dans där ute i skogen. Det är damlaget i Onyx som sköter garderob och parkering på dessa fredagsdanser. Hanna skulle ha jobbat ikväll men hade annat för sig så jag erbjöd mig att ta hennes pass då ingen annan ville byta. Ibland är jag nästan snuskigt snäll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0