Mera hemsids-jobb

Kvällen kommer gå i datans tecken eller snarare hemsidans.
Hoppas få tillräckligt mycket ordning på den ikväll så vi kan börja släppa ut adressen ikväll eller möjligen under morgondagen. Det börjar bli hög tid då vi vill ha massor av bokningar till lägerboendet under våren.

Vi får se hur mycket vi hinner. Hoppas Helena kan ha koll på sin mobil så vi kan konferera den vägen. Hon är omöjlig på så vis att hon oftast inte svarar när man ringer men å andra sidan väldigt bra eftersom hon oftast ringer upp inom några minuter.

Må så gott alla och glöm inte att på lördag är det alla hjärtans-dag. Eller alla köpmäns-dag.
Det beror lite på hur man ser det.

Nu kör vi!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det verkar ju gå som en dans...för ni har inte ringt ännu i alla fall...men jag är vaken en stund till ifall ni behöver höra min åsikt.

Tror säkert att ni gör det jättebra..eller du talar om för Janne hur han ska göra.

2009-02-12 @ 21:24:10
URL: http://innebandymorsan-helena.blogspot.com
Postat av: Monika

Det har gått lite mindre bra. Därför vi inte hört av oss. Men jag lär höra av mig...Inte i natt men säkert under morgondagen när jag har kastat ut datorn ;)

2009-02-12 @ 23:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0