God Morgon Fredag

Idag är en bra dag.
Fredag. Visst är det ett rätt mysigt ord?

Om Ni missat det är Laila Bagge på löpet med en väldigt bar rumpa. Fast hon har iallafall en väldigt snygg sådan så hon kommer kunna ta det. Det hade varit värre om det varit nån annan stjärna i Let´s Dance. Jag säger inga namn...

Jag inser just att jag kanske missar det ikväll också. Amanda ska nämligen stå i mål i D3's match i Ramdalen klockan kvart över sju. Men det är klart att vår Rumpa går före Laila Bagges!

Var det en bra vits eller?

Kommentarer
Postat av: Anette

Du kan kolla snabbreprisen, det ska jag göra. Ha en trevlig kväll i Sporthallen, vi ses i morgon, då är det äntligen innebandy igen!

2009-02-13 @ 09:37:41
URL: http://tette1958.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0