Fredagen den 13:e

Hörde just och blev påmind om att det är fredagen den 13:e idag och jag som just tyckt att det är en bra dag.

Tror vi på det? Ja, vi kanske inte ska börja tvivla på att det är fredag och inte heller på att det är den 13:e dagen i månaden utan frågan är mer om vi tror på att otursnumret nu ska förpesta hela dagen.

OM det stämmer så borde jag nog inte gå ut idag. Men jag tänker ta chansen. Det kan ju bli riktigt spännande med lite extra krydda i tillvaron. Men vi måste ha koll och rapportera allt som möjligen kan ha med fredagen den 13:e att göra.
Okej? Har Ni redan försovit Er, krockat på väg till jobbet och halkat på en isfläck och nu sitter på akuten så dela gärna med Er. Usch, va hemskt.

Lovar att jag ska återge allt som verkar ha med denna otursdag att göra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mitt bidrag till otursdagen är att Breviks skollag förlorade sin andra match idag mot Botkyrka med 6-3....:-(...men vann den första mot Vibyskolan med 17-0.

2009-02-13 @ 16:57:58
Postat av: Helena

Det var alltså jag som postade inlägget nyss...har visst lite otur med tangenterna också..:-)

2009-02-13 @ 16:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0