Fredag kväll

Så där ja!
Jobbat klart, fått middag och sett Let's Dance. Det var en välgärning att Scott äntligen fick lämna programmet. Det var Janne och jag överens om. Fast vi uttrycker det hela lite olika.
Jag ansåg att Scott skulle slippa ifrån den här pinan som det så uppenbart var för honom med tanke på att han var så nervös. Janne tyckte, vilket jag inte heller säger emot, att Scott såg ut som om han skitit på sig när han stapplande och stelt tog sig runt på golvet.  Ute är han nu iallafall. Skönt!
Nu kan Ni rösta ut Elisabeth nästa gång (fast Tobias kan vara kvar) och sen seriefiguren Carl-Jan (han är skön men kan verkligen inte dansa bättre än mig). SEN kan vi börja snacka danstävling. Till final ska vi ha Laila och Morgan och så ska Morgan vinna hela tävlingen. Så nu har vi gjort en snabbspolning av det hela!

Nu ska jag köra Hanna och diverse grunkor till sin pappa. Hanna har jobbat i Oxelösund på nått disco ikväll. Därav den sena flytt tiden.

Skriver som Hanna på sin blogg...
"Återkommer...."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0