Ett gott skratt förlänger...

Fick mig just ett gott skratt då Pettan varit inne och kommenterat mitt val av matchens lirare i lördags.
Otippat! Ja, inte att han höll med mig, men att han hittat hit.

Inser att jag verkligen inte har nån aning om vilka som läser bloggen. Kanske är lika bra det för ska man börja ta hänsyn till det så blev det nog skrivkramp. Fast det är rätt kul när det dyker upp en eller annan kommentar då och då förstårs.

Nu blir det en macka och innan jag ska börja ladda för match.
Heja Onyx!

Ibland undrar jag vad man ska göra nu när innebandy säsongen går mot sitt slut. Det borde bli en del tid över med tanke på hur många timmar jag tillbringar i sporthallar för att titta och i bilen till och från matcher och träningar. Fast vid närmare eftertanke så lär vi ha fullt upp med boendet. Bokningarna börjar rulla in nu och detta utan att vi börjat jobba med att marknadsföra oss på allvar. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0