En enkät kräver svar

Ja, nu kan det tyckas att jag blir lite tjatig men det blir ändå ett inlägg till om boken jag läste (ut) i natt.
Råkade nämligen snubbla in på han-som-sabbade-natten's hemsida. Där fann jag en enkät som jag naturligtvis måste svara på.

1) Vad heter boken du läser just nu?
"Bekantas bekanta" av Mats Strandberg

2) Hur långt har du kommit?
Utläst, så när som på den fristående bonus novellen.

3) Beskriv boken med tre ord.
Camilla, Daniel och Lilly
(De tre orden, karaktärerna som ger alla de männskliga egenskaperna och personlighetsdragen en kropp, en yta att vistas i )
Kärlek (i kvadrat med och utan livet som insats)
Viktig (om att vara viktig, att verka viktig och om att duga och där man trots allt till sist bara står ansvarig inför sig själv)

4) På en skala 1-5, hur bra är den hittills?
4,8
En bok som likt livet, gör en glad trots allt det sorgerliga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0