Det blev inte riktigt som jag tänkt...

Knöligare än vad jag trodde med hemsidan. Eller så är vi för trötta i huvudet för att fatta. Förhoppningsvis är det solklart imorgon när jag vaknar. Ska sätta mig en stund nu och se om det klarnar nått.

För övrigt så har Janne fått sin hämnd ikväll. Ni minns när han tå gick av och jag inte kunde låta bli att skratta rått och hjärtligt!? Skulle hjälpa Janne och lägga på hans överkast på hans dubbelsäng. Svängde runt hörnet på sängen och där petar ett vasst hörn ut.




Som Ni ser går  ramen utanför och är större än själva madrasserna så missbedömde jag på nått vis avståndet och slog i knät. Svor en stund och tänkte för mig själv, att nu ler han, Janne. Hur som helst gick det över rätt fort men nu dunkar det i hela knät och det är nästan omöjligt att böjja. Som sagt. Hämnden är ljuv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0