Dålig uppdatering-Skärpning

Bloggen har fått vila i helgen. Det har varit så mycket så jag har vare sig hunnit eller haft nån större lust.

Lördagen tillbringades i Rosvalla och på kvällen käkade vi Tacos och sen somande både jag och Amanda halv tolv. Halv tolv på en lördag! Hanna kom hem sent och igår söndag sov vi bort halva dagen. Hann dock baka och trixa lite med diverse hemsidor.

En kort resumé över helgen!

Roligt: Rosvalla försäljningen gick bra. Förena nytta med nöje. Jobba samtidigt som man umgås och hinner prata med flera av de galningar i klubben som viker en ledig lördag för vårt Onyx.

Knöligt: Hemsidor som inte gör som jag vill utan lever sitt eget liv i en HTML värld.

Vinster: Onyx H6, H3 , D2 och D3 tog nya vinster. H6 är det enda seniorlag som fortfarande har möjlighet att vinna sin serie. Glad för att Tobbe och grabbarna kämpar på med flaggan i topp. D2 gjorde vad man skulle. D3 slog serieledarna vilket alltid är lite extra kul.

Förluster: Onyx H1 lag förlorade igen. Jag tycker fortfarande att dom gjort en bra säsong men någonstans gick nått fel. Gick det för lätt i början?

Bikarbonat: Skulle det enligt receptet vara i en av kakorna jag bakade. Ringde mamma och kollade om man kunde byta ut det mot bakpulver. Frågan är nu ändå om frånvaron av bikarbonat är orsaken till att den mjuka kakan blev trist lik en limpa som man vill ha smör på.

Tråkigaste: Fick 500 spänn i böter då jag parkerat på en grässträng långt ifrån Rosvalla hallen då parkeringen var proppfull. Jag stod inte i vägen för någon, det fanns inga parkeingsplatser och jag skulle ju jobba. Hur tänker dom??

Mysigast: Att mina döttrar var hemma hela söndagen och gick omkring och bara var fula hela dagen.
Det är att vara ledig!

Konstigaste: Har inte sett en enda innebandymatch i helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0