A-kasse snubben förgyllde förmiddagen!

Idag fick jag äntligen tag på a-kassan och jag var snäll. Hör och häpna, mannen i andra änden var så trevlig så jag önskade honom till och med "trevlig helg" då vi avslutade samtalet. Var så väluppfostrad!

Det kan i och för sig ha att göra med att han talde om att jag uppfyllde "arbetsvillkoren", dvs att jag har jobbat ihop till en ny period vilket gör det möjligt för mig att fortsätta stämpla och tacka ja till de jobb jag får. Så skönt!

Nu är nytt datum bokat för Anetts och mitt biobesök bokat. Nu ska vi bara se till så att tanterna håller sig pigga och krya. Det gick ju så där sist då vi båda hunnit varit riktigt sjuka en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0