Vild natt på stan

Efter att ha hört om dotterns vilda, men ändå rätt oskyldiga tävling på stan igår (ett gäng uppgifter som skulle göras i lag, tjejerna/killarna) har jag en fråga.

Anette, har Du besökt ett hotell idag? Möjligtvis betalat och tvättat fönster? (jag skulle bergis ha gjort det)

Det var på gränsen. Men jag har skrattat hela förmiddagen!!!

Usch och förlåt. Men det vara faktiskt "svinroligt" som syndaren själv uttrycker det.

För övrigt tror jag att Anton behöver byta vänner. Dom är inte bra för honom!


Kommentarer
Postat av: Anette

Anton´s version: "Men vi gick tillbaka och torkade av förnstret" stämmer alltså inte?

2009-04-14 @ 14:35:14
URL: http://tette1958.blogg.se/
Postat av: Monika

Vet faktiskt inte. Det kan vara så att vi är något på spåret. Det kan vara så att tjejerna lämnar in en protest till tävlingsledningen....Fusk? (Sympatiskt fusk i sådana fall)

Fortsättning följer...

2009-04-14 @ 15:14:57
Postat av: Karin

Hej! Jag har "dagens outfit" i videoform i mitt senaste inlägg (En promenad i vårsolen), tycker du att jag ska fortsätta att ha "dagens outfit" i videoform eller ska jag ha det i bilder?:)

2009-04-14 @ 15:18:38
URL: http://abckarin.blogg.se/
Postat av: Anonym

vadå, "anton behöver byta vänner".. det var till och med han som kom med förslaget på den uppgiften ;)

2009-04-14 @ 20:41:11
Postat av: Anonym

vadå, "anton behöver byta vänner".. det var till och med han som kom med förslaget på den uppgiften ;)

2009-04-14 @ 20:41:22
Postat av: emma

oj, det var jag :D

2009-04-14 @ 20:47:41
URL: http://sjuttondeaugusti.blogg.se/
Postat av: Anette

Monika, vem fan är Karin?

2009-04-14 @ 21:24:52
URL: http://tette1958.blogg.se/
Postat av: Monika

Emma; inte på riktigt byta vänner. Tror nog han b3ehöver er lika mycket som ni behöver honom. Vänner byter man inte ut så där bara...



Anette; Inte faan vet jag vem människan är. Alla som känner mig vet att jag skiter i sånt som outfit. Hon vill nog ha besökare och det verkar hon ju fått. Har själv inte besökt henne och tänker inte göra det heller.

2009-04-15 @ 00:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0