Vaken!

Javisst är jag vaken. God morgon på Er!

Klev käckt ur sängen vid sex idag trots den sena kvällen igår. Sova får jag göra nån annan gång. Går just nu på nån slags överskottsenergi som jag inte alls vet var jag fått ifrån. Eller. Det kan vara så att det är att det gått så bra med allt de sista dagarna som gör att jag orkar. Och så solen förstårs! Vilket underbart väder det var igår. Jag blev så lycklig när jag gick genom Oxelösund på min promenad. De var så där på riktigt varmt, ni vet och så alla människor som var ute och njöt. Mm underbart!

Idag då? Vad händer? Jo, först får jag besök av Nickes föräldrar som kommer hit och käkar frukost. På eftermiddagen kommer det gäster till boendet och vi ska checka in dom. Innan dess är det bara lite småsaker kvar att fixa för att helgen ska flyta.

Japp. Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0