Inte bakis...bara trött!

Vaknade imorse och frågade mig själv om jag verkligen var så berusad igår så jag inte änns mindes att jag drack.
Men nä, jag var inte alls bakis utan bara hysteriskt, vansinnigt trött. Men nu har jag som receptionist, glatt och trevligt, checkat ut gästerna på boendet.

Gårdagens kväll blev social. Först hämtades Jannes nya bil. Tänk att även män blir lyckliga av shopping. Det är nog bara sakerna som handlas som skiljer könen åt. Sen intogs kaffe hos Teta, Johnny och deras fina, fina barn. Därefter en sväng hem för att hämta kläder som Hanna behövde och så till Arnö mer kaffe hos Nicke.

Nu väntar datajobb. Ska fila hemsida och börja marknadsföra boendet. Ibland undrar jag om det verkligen behövs med tanke på att bokningarna rullar in en efter en. Men det är lika bra att lägga ner lite krut på det iallafall.

Firman Lägerboende rullar vidare...
Undrar just när vi ska kakla?


Kommentarer
Postat av: Helena

Kakla ja just det....men jag har en timme över imorgon em direkt efter jobbet...javisst ja...det var imorgon vi har utbildning på jobbet så jag slutar en timme senare...men sen..mellan packning av cupgrejer och planeringsmöte med laget...det borde vi hinna...;-)

2009-04-22 @ 09:57:08
URL: http://innebandymorsan-helena.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0