Super helg...

Helgen har varit sååå bra. Som en påse gott och blandat ungefär. Vi har hunnit varit sociala och jag har fått massor av frisk solig luft.

På eftermiddagen har vi varit och träffat Ewas nya vänner. Dom var jätte fina och jag försökte mig t.o.m. på att ta lite kort på dom små. Det gick så där. Dom sitter ju inte still så länge....Nåja. Söta är dom iallafall.






Efter besöket hos Ewa handlade vi lite på City Gross och sen åkte vi hem och jag, Janne & Andreas lekte kockar. Vi var hemskt duktiga och gjorde både soppa, hamburgare och chokladkaka. Mycket skratt och sjuka skämt kryddade det hela.

Nu är det sovdags och jag har lovat att köra Hanna till skolan imorgon för att hon ska hinna sova så mycket som möjligt innan första lektionen. Hon behöver sömn efter denna tuffa jobbhelg.

Som sagt. En bra helg är slut och nu kör vi en fyra dagars vecka innan det är valborg och 1 maj och vår på riktigt. Föresten så har björkarna slagit ut i helgen. Ni som har rosbuskar vet väl att Ni ska klippa ner dom då??!!!!

Kommentarer
Postat av: Niclas

Hmmmm. Känner mig träffad angående rosbuskarna ;)

2009-04-27 @ 18:32:28
Postat av: Anonym

Inte menat som nån pik Nickis. Ville ju bara glänsa lite med mina kunskaper. Men när vi ändå är inne på dina rosor så ska Du inte klippa hängrosen!!!Bara dom andra ;)

2009-04-27 @ 21:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0