Kylskåpet ekar

Det finns små, små saker i vardagen som gör livet lite extra trevligt. En sådan sak är att ett påfyllt kylskåp. Ska försöka ordna till just det idag. Under de veckor jag lever utan mina tjejer äter jag upp det som finns och kastar en del. Jag vet att man inte ska kasta mat men det går liksom inte åt nått. Igår kväll gjorde jag en koll och nu ekar det där inne. Så tomt är det.

Men det finns alltid en baksida av allting. I det här fallet är baksidan resan till ett påfyllt kylskåp. Jag tycker inte att det är speciellt kul att storhandla. Det är väl egentligen inte själva handlandet i sig utan snarare tänket inför. Planeringen. Men idag måste jag försöka få till den biten. För ikväll kommer tjejerna hit. Äntligen blir det en massa folk runt köksbordet igen. Det gillar jag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0