Sommaren fylls på...

Idag kom schemat för sommaren på posten. Bara att fylla i almanackan. Inser att jag måste ha en ny sådan nu eftersom min går efter skolåret och alltså tar slut nu mitt i sommaren.

Ska möta Hanna i stan efter skolan. Vi ska till mormor och morfar och hämta ett par byxor som mormor varit snäll och sytt i ny dragkedja i. Jag är som bekant helt värdelös på att sy. Sen ska vi förbir arnö och hämta upp lite kläder som hon ska ha med sig till Göteborg i helgen. Vid sju tränar tjejerna och sen tror jag att Amanda flyttar till sin pappa ikväll. Hanna åker på fredag morgon. Så det lär blir ett vansinnigt tyst 1 maj här. Får väl ta och ordna ett eget tåg med plakat och grejer och trava runt lite här inne. Alltid finns det väl nått jag kan ha åsikter om....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0