Solig söndag

Idag blev det en första frukost klockan halv fem. Var lite små sugen efter att ha kört Hanna till jobbet. Det började ljusna och fåglarna kvittrar. Nästa gång hon jobbar kommer det vara riktigt ljust och säkert lite lättare att gå upp. Tror jag!?

Sen blev det sovmorgon. Efter frukosten alltså. Kröp ner igen och sov gott och länge. Nu är det full dag och planerna för dagen smids som bäst. Hoppas få till ett besök ho syster Ewa. Hon har skaffat nya pojkvänner och sådana måste ju godkännas. Två taxar som hon ska låta bo hos sig ett par veckor på prov. Hoppas för Ewas skull att dom ska trivas så dom blir sambos på riktigt.

Kom just på att vi inte har ätit nån godis alls i helgen. Kan sätta min högra hand på att innan jag somnar ikväll har även mina döttrar kommit på det och insisterar på "lördags-godis".  Speciellt säker är jag på att dom kommer säga nått om och när pluggböckerna ska fram och söndagsångesten sätter in framåt kvällen.
 
Återkommer med rapport!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0