SM...SM..hela dan.

Få besökare på bloggen. Kan det möjligtvis bero på att största delen läsare är innebandyfolk som liksom jag själv tillbringade dagen igår i nån av våra hallar??

Idag ska jag jobba på Kanonen några timmar och sen blir det Rosvalla igen. Älskar sådana här arrangemang. Pulsen, farten och så all innebandy. Jag har väl sagt förr att jag trivs bättre med svettiga idrottare än med "fint folk"? Eller så här; jag tycker idrottare är "fint folk".

När jag åkte hem igår kväll svällde mitt så starka ONYX hjärta nästan över av stolthet. Tror det är svårt att fatta vilket stort arrangemang detta är för en enda klubb att styra upp. Folket i Onyx har gjort det med bravur. Trots småmissar och en del man kan göra bättre till nästa år så har dom alla gjort ett fantastiskt jobb. ALLA, alltifrån sargvakterna och kioskpersonalen till det högst ansvariga kan stolt sträcka på sig. Jag som inte gjort så mycket inför SM njuter och är stolt över att tillhöra just Onyx.

Idag avgörs det om våra bägge Sörmlandslag går vidare till kvartsfinalerna i kväll. Imorgon avslutas med semi och final.
Lycka till grabbar och tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0