Plugga på en skär torsdag?

Så då drar vi i gång nästa dag då. Skärtorsdag och som sig bör kommer lååångfredagen imorgon.

På taket i mitt hus byter man stora fläkten som sköter hela ventilationssystemet. För att komma upp dit fäller man ner en stor lucka samt en stege som man kartar upp på. Det är nog bra. Nu är det bara så att luckan sitter precis utanför min dörr och när stegen fällls ner så blockeras min in och utgång. Det är helt okej det med. Dom är så rara gubbarna och ringer på varje gång dom ska upp så jag vet att nu är jag instängd. MEN dom hade inte nödvändigtvis behövt ringa på imorse. Jag sov nämligen rätt skönt! Innan  dom ringde på!

Idag tror jag Hanna kommer och det ska pluggas. Igen! Konstigt att ingen av oss har nån lust alls. Men nu måste vi. Vi har inget val helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0