Mys i tornet och mås skit!

Ska gå och lägga mig. Ska snart till Skavsta.

Tidigare idag lapade vi sol på Femöre. Mycket skönt. Ett gott skratt fick vi då en mås sket på Hanna som somnade på en klippa efter tio timmars jobb. Hanna förstod inte riktigt det roliga då hon vaknade!

Kvällen har vi tillbringat i tornet hos trevliga, mysiga Anette och Bertil. God mat, många skratt och så spelade vi kort. Fick lära oss ett nytt spel och jag förlorade stort i första omgången men fick in den rätta knycken i andra och kom bara näst sist. Tror Bertil vann bägge gångerna. Det bjuder jag på. Så trevligt med en social kväll utan en massa TV.

Nu ska jag sova.
God natt alla hjältar där ute. Det största hjälte priset går till dottern, Hanna, som jobbar i natt också. Grymt bra gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0