Missuppfattat

Vissa människor ser till att dricka sig bakfulla.
Jag läser mig bakfull.

Vissa människor säger sig hålla på att läsa den eller den boken.
Jag läste ut Små citroner gula. (började i går kväll och var klar fem i morse.)

Blir trött på mig själv. Varför gör jag så här??
Är ju dödstrött idag. Dock ingen ångest. Gör inte så mycket dumt och säger heller inte fel saker då jag läser. Jag bara läser och läser och det finns ingen tanke på att sluta. Inte när boken är så där bra.

Antar att det är så dom som gång på gång dricker för mycket, gör. Det finns ingen tanke på att sluta så länge historien som utspelar sig framför deras ögon verkar tillräckligt intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0