Månsken

Gårdagens kväll blev natt innan vi återkom till Oxelösund igen efter besöket hos världens bästa Malin.

Vet Ni att det var värsta månskenet igår. Månen lyste så stark så på motorvägen hem kunde jag släcka lyset på bilen och se bra ändå. Det var en häftig känsla och när jag la mig lyste den in i rummet som om jag glömt släcka lampan.

Som vanligt när jag träffar Malin så fylldes energidepoerna på. Mycket prat och många sköna skratt. Vissa historier skrattade jag åt så jag hade ont i magen. Hanna gjorde oss sällskap hela kvällen vilket var mycket mysigt.

Malin färgade håret och Hanna som jobbat stenhårt på att få bort alla mörka slingor  fick ett infall och färgade en svart slinga i sitt. Bästa kommentaren kom från Jossan per sms:
"Jaha, ja vi har ju bara gjort allt för att du ska bli blond igen!"
Stackars Jossan.

Idag skiner solen och Hanna ska åka med pappa till Botkyrka och titta på innebandy seminfinalen Balrog-Varberg. Kul!
Ikväll kommer nog minstingen hit. Undrar när vi ska plugga???!!!

Kommentarer
Postat av: Marty

Vad ska man med betyg i Samhäll B till?

2009-04-10 @ 11:23:23
URL: http://www.metrobloggen.se/hundkast
Postat av: Monika

Ja du Martin! Det är väl det vi försöker komma på nu när vi INTE plggar.



Näe. Det är viktigt. Riktigt viktigt för att hon ska få fulla poäng och kunna ta sin efterlängtade student nästa år. Fattar inte dom som vrålar och kastar mössor om dom inte fixat åtminstone G i alla ämnen.

2009-04-10 @ 11:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0