Kom av mig...

Skulle ju skriva ett "God morgon" inlägg men blev avbruten med att leta Totte klipp. Förvirrad som jag är....

Börjar om.
God förmiddag. Idag är det jobb för Lägerboendet som ska göras. Imorgon ramlar det in närmare 40 gäster som jag ska ta hand om och innan dess så är det en hel del som ska fixas. Kul men mycket, mycket i skallen.

Ska ta och leta fram cykelnyckeln också. Min bil har nämligen fått rycka ut till Stego nu på morgonen. Janne sålde bilen igår med buller och bång. Vi tog hans bil in till middagen i Brandkärr men hem fick vi ta min för under middagen bytte den ägare. Ibland händer ingenting och ibland händer allt på en gång!

Dags att sätta tänderna i "Göra-listan"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0