Ibland undrar man om hon är min...

Om inte Amanda blivit född med kejsarsnitt och jag var vaken under ingreppet då hade jag undrat. Vi hade henne hos oss hela tiden så det är fullständigt omöjligt att någon skulle ha "bytt" ut henne mot något annat barn. Dessutom är hon grymt lik som pappa. Det är tur det för annars hade jag på allvar funderat över om det var vår dotter.

Förra veckan skrev hon MVG på matteprovet och idag fick hon tillbaka engelska provet med samma fina betyg. MVG!
Okej, Matte är hennes pappa rätt bra på men engelska? Det är omöjligt!!

Var har hon ärvt sin skalle ifrån? Mostrarna möjligtvis. Dom är smarta mina systrar. Själv har jag bankat min skalle blodig då jag pluggat. Hade visserligen 15 MVG när jag gick ut undersköterskeutbidningen som vuxen. Nåja, ganska vuxen iallafall. Men då handlade det om pluggämnen där kunskapen bara skulle in och det är en annan sak. Men engelska och matte måste man ju förstå vad man gör och varför. Var salig då jag klarat G i matte B på komvux.

Hon är grym vår tjej!!!
Grattis Amanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0