Dum...gång på gång!

Kan någon svara på hur detta går till??

Jag bestämmer mig då och då för att Nu ska tjejerna inte få mera extra pengar av mig till mat och sånt som faktiskt ändå finns hemma. Sån lyx får dom betala själva. Det borde liksom vara okej.

Sen händer följande.
Hanna kommer på snabb besök för att hämta ett par saker. Hör konversationen med lillasyster i telefonen. Dom planerar att äta lunch ute i solen. Dom diskuterar vem som har pengar ute och hur dom ska lösa inhandlingen. Va mysigt att dom umgås och har mysigt på sitt lov tänker den kärleksfulla modern. Trots att jag inte glömt vad jag bestämt hör jag mig själv säga:
"Men jag tror jag har lite pengar i plånboken som Ni kan ta".

Vips så försvann 70 spänn bara så där. Dom behöver inte änns be om pengar.
Kom inte och säg att jag är snäll. Snarare bara helt dum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0