Morgon!

Har inte bestämt om det är en god morgon idag eller bara en morgon.

Har iallafall fått tag i a-kassan som snällt får rätta till sitt misstag och betala ut pengar. Dock först om en vecka. Men det får funka! Har också ringt och tackat "ja" till Linneas 80-års middag.

Betalt räkningar har jag också gjort! Det är väl en konstig uppgift man har varje månad. Man länsar sitt eget konto och fort går det oxå. Man matar in en mängd siffror på skärmen och vips så var det bara matpengar kvar även denna månad. Ingen resa den här månaden heller!!! Fast det rycktas om en fjällen resa vecka 11. Det låter underbart! Hoppas hoppas jag inte förhindras av ett jobb eller så. Fast å andra sidan...Får jag ett "riktigt" jobb med "riktig" inkomst så skulle jag bli så glad så jag skulle kunna leva utan den resan. Skulle med glädje "göra slut" med både a-kassa och arbetsförmedling.
På tal om det så ska jag ta och kolla in alla de jobb jag kan söka nu...och få iväg ansökningshandlingarna.
Det lär gå skrämmande fort. Suck!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0