Aldrig blir det som man tänkt sig!!

Var jätte duktig och ringde men möttes av en röst som mycket hurtigt talade om att a-kassan har begränsad service tom. 31 oktober. Telefontid mellan 9-11 den här veckan. Imorgon blir det till att gå upp och ta tag i det där samtalet lite tidigare.
Man kan bli tokig!! Undrar hur dom som inte har snälla och tämligen rika föräldrar gör för att klara alla räkningar när kassan missat att betala ut pengar. Tack mor & far som pröjsat in hyran.

Nåja. Har bestämt mig för att inte låta saker som jag inte kan påverka förstöra min dag så jag ska nu försöka lägga undan det där tills imorgon och då ta nya tag. Ska väcka tjejerna nu och se om vi kan käka frukost ihop. Trevligt ;)
Älskar verkligen att ha de där två i min närhet. Vad vore livet utan dom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0