Varning utfärdas!

Om Ni liksom jag är lite såld på ljus och adventsprylar. Besök INTE www.ikea.se. Nej, gör det inte!
Kunde Du inte hålla Dig?
Okej, när åker vi då?


Alla stora bloggare har tävlingar och mätningar av allt möjliga slag.
För mig räcker det med om Ni talar om vilken färgskala jag ska ha på mitt granpynt i år.
Förra året blåste livets vindare lite för tufft och jag orkade inte tänka på julgran överhuvudtaget. Men i år ska det flytta in ett träd i vardagsrummet. Ett litet, sött och så ska det lukta riktig gran. Problemet är nu bara att bestämma vad som ska hänga i den. När man hade små barn som pysslade innan jul så fylldes den med mer eller mindre dekorativa små ting. Men den tiden är förbi. Nu måste man börja tänka och pretto som man är så får man då genast för sig att det ska vara genomtänkt och stilrent. Kanske för att det var just det granen inte var, stilren, när dagis pysslet trängdes bland alla möjliga konstiga prylar. Bäst att passa på!

Kommentarer
Postat av: Anette

Inte blått!

2008-11-20 @ 19:20:26
Postat av: Niclas

Jo blått

2008-11-20 @ 20:03:53
Postat av: dotter

blått och silver :)

2008-11-20 @ 20:29:50
URL: http://skogaleen.blogg.se/
Postat av: amanda

det va jag som skrev den förra, vart nått fel

2008-11-20 @ 20:31:17
Postat av: Hanna,

Illrosa och svart.!

2008-11-20 @ 22:53:42
URL: http://skogaleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0