Den vita perioden över över!

Många människor är beoende av olika saker, i olika stor utsträckning, under olika perioder. Därav ordet periodare. Det kan handla om nästan vad som helst. Godis, sprit, spel eller vad som helst. Inte helt ovanligt är beroende något som går i arv.

Varje år den här tiden blir jag slav under detta preparat. Just för att jag vet att det är så starkt beroende framkallande så brukar jag försöka hålla mig ifrån det så länge det bara går. Men ikväll känner jag att nu är den "vita" perioden över och imorgon kontaktar jag närmaste langare. Jag klarar inte av apstinensen längre. Jag blir röd och torr och det stramar så jag blir galen. 

Imorgon måste jag ha Lypsyl!!!
Ska köpa tre stycken minst för annars är min snart i Hannas väska eller i Amandas ficka och så är jag utan igen.

För övrigt mår jag ganska bra. Fast rätt trött nu. Ska nu krypa ner mellan lakarna och lyssna till Amandas snusningar. Hon snusar mer än snarkar. Fast hon påstår att jag snarkar. Tror henne, då jag faktiskt kan vakna till av att jag hör mig själv grymta.

Sov så gott alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0