Sovmorgon!?

Jojo. Hade planerat in en härlig sovmorgon idag.
Sova så länge jag ville utan att någon klocka ringer och med sitt illtjut jagar mig ur sängen.
Men icke då. Vaknade halv åtta och trots upprepade försök att somna om så är jag alltså vaken. Har tom ätit frukost redan för till slut när jag låg och försökte utnyttja möjligheten att sova så blev jag ju hungrig. Så var det med den.

Ska ta mitt pick och pack, kudde och täcke, och mosa ner mig i min sköna soffa och se om det finns någon på tv som är tillräckligt tråkigt för att jag ska somna om. Jag vill inte gå upp och stöka runt än. Tjejerna kommer ändå , på tonåringars vis sova länge, länge till!

God morgon!

Kommentarer
Postat av: Anette

Lägg dej du, själv ska jag ut och gå runt Nävsjön... hur tänkte jag när jag gick med på det?

2008-11-23 @ 09:02:44
Postat av: Monika

Ja hur tänkte Du då?

2008-11-23 @ 12:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0