Snorig, snorig och snorig!

Jag somnade om efter mycket om och men och nu undrar jag var dagen tar vägen. Suck!

Idag ska jag bara vara hemma och vara pyssel morsa. Tjejerna ska plugga och jag har lovat att vara behjälplig. Tror att Amanda har religion på schemat och det kan ju iallafall passa, så här på en söndag.

Hade just börjat tappa upp badvatten och tänkt dyka ner där så fort jag skrivit klart det här inlägget.
Men upp ur sängen kom i skrivande stund en galen Hanna och bad om att få ta badvattnet. Snäll som jag är så fick hon det. Jag är en snäll mamma. Oftast. Ibland så snäll så det blir dumt.

Nu ska jag proppa i mig c-vitamin och hoppas förkylningen beslutar sig för att det inte är värt besväret att bo hos mig. Jag har nämligen inte tid att vara sjuk!

Ses då!

Kommentarer
Postat av: Amanda Ekman

Krya på dig nu!kör lite med tjejerna så du får vila upp dig ordentligt!tycker det är ascoolt att du skriver blogg som dessutom är skitkul att läsa!kan däremot inte tänka mig min mamma sitta och skriva blogg...haha...du är BALL!!!kram

2008-11-23 @ 18:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0