Rump är med Pump!

Amanda har fattat beslutet och den tredje december är det dags.
Då ska vi infinna oss på barnsjukhuset hon och hennes båda föräldrar och få all den information vi behöver för att klara av att sköta den nya lilla manicken. Tycker Amanda gör helt rätt som vill prova pump. Det blev en grön! Snyggt!

Hon är bäst våran Rumpan!
"Rumpan" kallas hon nog mest av sin syster och i innebandy kretsar. Smeknamnet fick hon när Hanna & jag kom på att hon hade den snyggaste rumpan i familjen. Så det är enbart en komplimang om nu någon trott något annat.

Fick just veta att ingen av tjejerna kommer imorgon. Båda hade planer för kvällen så dom kommer först på lördag. Det är okej trots att jag längtar så efter de där två nu. Tycker det är bra att dom hittar på något kul när dom för en gång skull är lediga från matcher på helgen.

Nu ska jag varva ner och strunta i att stryka den där högen med tvätt som så hotfullt stirrat på mig hela dagen! Den lär ligga kvar imorgon oxå!

God natt på Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0