Reklam

Hör Ni till dom som har en skylt, som mer eller mindre argt, talar om för brevbäraren att Ni tänker på miljön och därför inte vill ha reklam i brevinkastet eller lådan?

Jag gör det inte! Jag gillar nämligen reklam. Jag vet, det är mest sånt som åker direkt ner i en redan framställd papperspåse som vidare transporteras vidare till, i mitt fall, källaren där vi i huset sorterar våra sopor. Men det som inte åker dit direkt kan sysselsätta mig en stund. Va pengar företagen lägger ner på sådana här utskick. Speciellt så här runt jul. Det dimper ner, inte små blad utan tunga kataloger, den ena flashigare än den andra.
 
Idag kom en riktig höjdare för alla barn.
Ni minns väl alla gånger man fick till uppgift att pricka för vilka saker man önskade sig?
Mina barn prickade för hela katalogen så det hade varit smartare att be dom kryssa det dom inte ville ha.





..och så den här som gör mig sugen som attan på att fira advent. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0