Migrän och massa massa skratt!

Har haft ont i skallen mer eller mindre hela dagen. Inget kul.

Nu är jag helt slut. Mest för att jag skrattat så vansinnigt mycket. När mina döttrar får ett skrattanfall vid matbordet så vet jag inte om jag skrattar åt samma sak som dom eller om jag skrattar åt att dom skrattar så dom håller på att kissa på sig. Helt underbart är det iallafall. Vet inte om killar överhuvudtaget kan skratta så som vi tjejer kan. Jag vet att syrran och jag kunde få sådana anfall, ofta vid fredagens middag. Mamma låtsades bli irriterad fast innerst inne är jag säker på att hon tyckte det var rätt komiskt att vi kunda skratta så hejdlöst.

Hur som helst blir jag lycklig av att skratta och av att höra mina tjejer. De är så häftigt att dom har samma humor och att dom skrattar åt så sjuka grejer. Jag vet att Hanna sagt att det finns ingen som kan få mig att skratta som Amanda kan. Bättre betyg kan inte en lillasyster få!!

Imorgon ska Pärlan åka till Stego och få nya däck. Ska bli så skönt att veta att till nästa snöstorm så är hon lite stadigare på fötterna.

Nu ska Monika krypa ner i sängen och drömma glada drömmar.
God natt på Er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0