Man säger så mycket....

Hur ofta säger man inte saker som man inte menar eller som man i stunden tycker passar bra in men istället är så töntiga och hurtfriska så man kan kräkas åt dom???

Tex.
Barnen frågar mamman vad hon  vill ha i födelsedagspresent.
"Nej inte ska jag ha nånting inte."
"Jo. Men nått önskar du dig väl?"
"Ja. Jo det skulle vara snälla barn då."

Skitsnack!
Klart man vill ha paket vare sig man är mamma, pappa, moster eller bror.
Man kanske inte behöver något men nog tycker väl alla att det är trevligt och alldeles underbart med presenter?
Det gör iallafall jag! Presenten behöver ju inte nödvändigtvis vara en pryl utan kan vara en frukost på sängen, ett biobesök. Ja Ni fattar. Nån i närheten har tänkt till och det är det som räknas.

Jag känner att det jag minst av allt behöver just nu, är snälla barn. Det har jag nämligligen redan.
Två stycken till och med.

Nu ska jag förbereda mig för kvällens bravader. Hämta bil, skjusa till träning, gå på styrelsemöte, hämta på träning samt laga mat.

Hej så länge...




Kommentarer
Postat av: Antons mamma

En helt vanlig dag alltså :)

2008-11-12 @ 15:24:00
Postat av: Antons mamma

har inte varit riktigt ärlig... jag är också en bloggare, periodare kan man säga.....

2008-11-12 @ 22:14:53
URL: http://tette1958.blogg.se/
Postat av: Monika

En helt vanlig kväll i en helt vanlig stad...Pust!

Har varit inne och kollat in Din. Lagt en kommentar som inte syns...

2008-11-12 @ 23:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0