Lördag...

Förmiddag (god? Inte bestämt mig än!)

Har just varit och kört Amanda till samlingen vid Ramdalen. Dom drar nu vidare till Södertälje för match med D3.
Hade ingen aning om att hon hade match idag...Fick jag veta igår kväll. Måste lära mig att hon inte talar om allting för sin mamma numera utan att jag får söka information på annat håll. Dvs. www.onyxinnebandy.se

På tal om Onyx så har H1 en viktig match idag i sporthallen. Hoppas och håller tummarna!

Nu ska jag skaka liv i äldsta dottern som fortfarande sover. Hanna är bra på att ta sovmorgon...Riktigt bra!

Sen blir det dusch och en djupdykning i garderoben. Har nämligen inte riktigt klart för mig vad jag ska ha på mig på kvällens 80-års tillställning. Antar att jeans inte är riktigt passande men jag kan inte garantera att det ändå inte blir det.
Hm! Lovar att iallafall anstränga mig lite för att se representativ ut.

Nu har jag bestämt mig. Det är bara förmiddag!

Nu ska Hanna gå upp!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0