Lördag förmiddag

Idag visar sig hösten från sin bättre sida igen. Bilden nedan är en riktig favorit. Amanda är fotograf och bilden är en del av ett inlämnat bidrag till en fototävling som hon deltar i. Båda tjejerna är så grymt duktiga på att fota. Speciellt på att fånga de där speciella ögonblicken. Antar att dagens mobilkameror är en bidragande orsak till alla foton som tas. Mina barn går inte en meter utan mobil och om jag inte svarar omgående på ett sms så kontaktar dom varandra och undrar om jag sover!!!




Ingen innebandy alls idag. H1 har spelledigt och D2's match mot Gnesta blev inställd. Lite tråkigt då jag tänkt tillbringa lite tid i Ramdalens sporthall. Tror H3 spelar match i eftermiddag men sist jag var och tittade så blev jag så besviken över spelet. Tyckte det var max två passningar i rad som gick fram. Möjligt att det var en ovanligt dålig match men jag orkar inte med ett sånt sömnpiller till idag. Men imorgon ska D3 spela iallafall och vad jag hört så ska Rumpan stå. Kul! Lycka till gumman och be om lite taggtråd till frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0