Kan vara på väg att bli sjuk!

Trippade till bilen. Trippade in på affären. Jobbade mina timmar och trippade ut igen.
Phu! Ramlade inte en enda gång. Peppar, peppar!
Sålde därimot flera dojor med inbyggda broddar. Tror samtliga kunder var damer i medelåldern. Man blir alltså vis med åldern och istället för att trippa omkring så kommer jag om ytterligare några år ha bra saker på fötterna.

Har sedan jag slutat på jobbet hunnit handla och hämtat Amanda.
Hanna kom också nyss efter att ha varit i Örebro och tittat på Onyx H1 som vann och tydligen gjorde en bra match. Grattis killar!

Nu sitter bägge töserna och moffar i sig pommes strips och fläskfilé i soffan, framför tv.

Själv tror jag att jag håller på att bli sjuk. Har lite, lite ont i halsen och lite, lite små ont i kroppen. Men det kan vara inbildning bara för att jag ska kunna ligga i soffan med brudarna hela kvällen och inte göra ett skit. Är så dålig på att inte göra nånting. men är man sjuk ska man ju ta det lugnt. Visst!?

Hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0