Julmarknad

Ikväll har jag, Janne och Helena påbörjat planeringen av julmarknaden den 29 november på Oxelösunds torg.
Det gick bra och imorgon ska jag trixa och fixa med en massa saker som behöver kollas upp. Det kan bli riktigt mysigt och säkert jävligt kallt. Det blåser alltid i Oxelösund.

Planeringen gick som en dans och resten av tiden beundrade jag avundsjukt Helenas nya lägenhet. Jag vill också renovera, måla och tapetsera. NU! Jag kommer bli sjuk av att inte få sätta igång snart.

Men istället för att börja måla så bakade jag en kaka av ren frustration.


Den blev god men renoveringsbehovet har inte gått över. Tror att jag har större renoveringsbehov (och nu menar jag inte att jag vill renovera mig själv även om det nog skulle kunna behövas det också) än själva lägenheten.
Jag vill, jag vill, jag vill!

God natt...blogg lugnt. Ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0