Hur kan vissa saker få påverka ens humör?!

D3 förlorade mot Södertälje. Ingen kul match. Först i tredje perioden började Onyx att kämpa och kriga. Rumpan hade ingen rolig dag i buren. Lider med henne som faan. Mest ont gör det när jag ser att hon inte har kul på planen. Det är samma sak när Hanna spelar. Det handlar inte om att dom ska vara så jävla bra jämt. Det är inte det som är viktigt egentligen även om man alltid glädjs med dom när det går bra. Det som är jobbigt är när jag ser på dom att dom hellre skulle vilja vara någon annanstans än där. Både tjejerna lägger ner så grymt mycket tid på träning och match och det är klart att man vill att dom ska ha glädjen med sig in på planen då. Har dock fått rapporter om att dom båda härjat runt som galningar på City Gross efter matchen. Skönt!

På tal om det här med barn och föräldrar. Vilka brister de sk. föräldrarkurserna ,som alla erbjuds att gå inför sitt första barns födelse,har i sitt innehåll. Minns att man pratade allmänt om barn men framförallt la man ner timmar på att snacka förlossning. Men hallå!!! Förlossningen...det är ju en fis i rymden om man jämför med allt annat man som förälder går igenom med sina älskade ungar. Nog borde man kunnat förbereda oss unga blivande föräldrar på lite andra saker.

Nån dag när jag är på humör ska jag göra en lista över ämnen man borde behandla på en sådan kurs.

Ska tjura ihop i sängen en stund nu och försöka bli på lite bättre humör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0