Hur är det möjligt?

Hur är det möjligt att Onyx inte hade någon kandidat bland de elva nominerade till Årets prestation i kvällens Kulregn, en tillställning som Nyköpings kommun och SN (lokalblaskan) står bakom.

Har vi möjligen missat att nominera?

I dagens papperstidning stod att läsa att röst antalet minskat från förra årets 1 900 till i år bara 1 200.
Konstigt?? Nä!!
Onyx publiken hade ju ingen att lägga sin röst på.
Vi tänker ta en gruvlig revansch i Frottés Idrottsgala. Var så säkra!!!
Nästa vecka kommer kandidaterna presenteras och jag har redan klart för mig vilka som får mina röster.
Årets lag är så gott som redan klart!! Eller hur H1??

Nu åkte "min" Robin ut ur Idol. Typiskt. Min röst på Anna var säkert avgörande.
Surt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0