Hotell/Taxi och Tvättinrättning AB eller bara en vanlig morsa!!??

Har nu gått på kvällsskiftet.
Det innebär en hel del att stå i och vill man sen själv hinna se på lite innebandy på tv så krävs det dessutom en hel del planering.

På min lott ligger:
Restaurang ansvar
Se till att det finns mat till gästerna innan dom ska iväg till sina kvälls aktiviteter.
För övrigt förväntas det finnas ett mål mat som serveras innan gästerna går till sängs.

Taxi verksamhet
Taxin kör ikväll endast tre resor tur och retur till Ramdalen vilket jag får se som en bonus då fyra turer ligger på ordinarie schema. Sista turen går vid halv tio från Ramdalen och beräknad hemkomst är ca 22.00.

Tvättinrättning
Tvätta allt så fort som möjligt.

Om jag älskar mina barn??
Ja obeskrivligt mycket!!

Kommentarer
Postat av: Antons mamma

älskar också sina barn, har dock turen ;) att 1 bor i Stockholm och 1 bor i Göteborg. Den som är mest resurskrävande bor fortfarande hemma....har just lagat 3 matlådor, strykt ett antal t-shirts och ja, jag stryker hans träningströjor....

2008-11-10 @ 19:13:24
Postat av: B-lund

Det är bra med mammor! Dock skylle jag byta ut taxi mot bank för att få in min mamma i bilden:)

2008-11-10 @ 19:16:41
URL: http://theresemberglund.blogg.se/
Postat av: Monika

Tess....Självklart ingår även vissa bankuppdrag i "firmans åtaganden"



Antons mamma: Så skönt att höra att man inte är ensam om service nivån. MEN stryker träningströjorna de la jag faktiskt ner för en tid sen..Hade dom hade färg på tröjorna...okej..Men att stryka 25 svarta t-shirt?! Nää...där gick nån slags gräns..

2008-11-10 @ 22:17:44
Postat av: Anonym

Dagens Ilandsproblem när man inte fick se innebandyn på tven pga av strömavbrott :(

2008-11-10 @ 22:30:10
Postat av: Monika

Stackars, stackars Nicke!

Har faktiskt tänkt ha en kategori kallad: veckans ilandsproblem.

2008-11-11 @ 00:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0