God morgon

Tisdagen den 25:e november och om en månad är det juldagen. Va? Skulle vi leva i nuet?

Ja, det är en månad kvar och sen är julen i stort sätt över och de som inte planerat något inför nyårsafton börjar då att fila på att hitta de ultimata sättet att fira in det nya året på. Men först tar vi och firar advent.

I natt när jag gick och la mig så hissade jag upp persiennerna och låg där med täcket uppdraget till nästippen och tittade på himlen som hade en sådan vacker färg. Det är så häftigt hur snön påverkar ljuset ute. Somnade dock rätt så fort.

Nu ska jag väcka de bästa tjejerna ivärlden och se till att dom masar sig till skolan.

Ha en fin morgon alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0