God morgon onsdag

Vaknade av att tjejerna röjde omkring som två vildar för att göra sig i ordning för en dag i skolan.
Tror inte dom var speciellt högljuda utan det var mer den stressade atmosfären i hela lägenheten som på nått sätt gjorde det omöjligt att ligga kvar i sängen. Klev upp och tassade lite sömningt ut i köket för att sätta på kaffe. Väl ute i köket blir jag nästan nersprungen av Amanda som ska käka frukost och sliter fram allt för att nu är det bråttom.

Vi säger inte mycket till varandra i det här hemmet så här dags på dygnet. Kan inte säga att jag har dåligt morgonhumör. Det är bara det att jag uppskattar att få vakna själv utan så många ordväxlingar. Tack och lov fungerar tjejerna likadant.

Har läst tidningen och tittat på morgon-radio!
SN var tunn idag. På sporten hade man ytterligare en artikel om den omtalade isen. Jag förstår verkligen om det finns Ocklebor som brinner för sin bandy och tycker nerläggningen av bandyplanen är en skam. Men personligen är jag riktigt trött på allt det där. Beslutet är ju fattat och kan man gå vidare nu eller?!



En sådan här mysig frukost blev det inte riktigt idag.

Har dock ätit en tallrik fil och fått mitt kaffe.

Dagen kan börja!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0